Sprawozdanie Starosty Suskiego z prac Zarządu Powiatu w okresie międzysesyjnym tj. od 29 grudnia 2017 r. do 24 stycznia 2018 r.
W okresie sprawozdawczym obejmującym 3 posiedzenia, Zarząd Powiatu Suskiego podjął następujące uchwały w sprawie:
zmian w budżecie powiatu suskiego na 2017 rok (2 uchwały),
zmian w planie finansowym budżetu powiatu suskiego na 2017 rok (3 uchwały),
przyjęcia „Zasad sprawowania nadzoru nad lasami niestanowiącymi własności Skarbu Państwa na terenie powiatu suskiego”,
powołania Komisji Konkursowej, opiniującej oferty w konkursie ofert na zadania publiczne Powiatu Suskiego na 2018 rok w zakresie kultury, sztuki, ochrony dóbr kultury i dziedzictwa narodowego, wspierania i upowszechniania kultury fizycznej, turystyki i krajoznawstwa oraz ratownictwa i ochrony ludności,
odmowy udzielenia dotacji na realizację zadania publicznego w trybie tzw. małych dotacji,
wyrażenia zgody na zawarcie przez Zespół Szkół im. bł. ks. Piotra Dańkowskiego w Jordanowie kolejnej umowy użyczenia hali sportowej z dotychczasowym podmiotem,
wyrażenia zgody na zawarcie przez Zespół Szkół im. bł. ks. Piotra Dańkowskiego w Jordanowie kolejnej umowy najmu pow. użytkowej 2 m2 na parterze głównego budynku szkoły z dotychczasowym najemcą,
wyrażenia zgody na zawarcie przez Zespół Szkół im. W. Witosa w Suchej Beskidzkiej kolejnej umowy najmu sali gastronomicznej PG3 z dotychczasowym najemcą,
wyrażenia zgody na zawarcie przez Zespół Szkół im. W. Witosa w Suchej Beskidzkiej kolejnej umowy dzierżawy terenu wchodzącego w skład działki ewid. nr 9667/44 przy ul. Spółdzielców w Suchej Beskidzkiej z dotychczasowymi podmiotami,
wyrażenia zgody na zawarcie przez Zespół Szkół im. W. Witosa w Suchej Beskidzkiej kolejnej umowy najmu sali gimnastycznej z dotychczasowym najemcą,
wyrażenia zgody na zawarcie przez Zespół Szkół im. bł. ks. Piotra Dańkowskiego w Jordanowie kolejnej umowy najmu sali lekcyjnej o pow. 45 m² z dotychczasowym najemcą,
w sprawie zmiany do uchwały Zarządu Powiatu Suskiego nr 701.2017 z dnia 30 listopada 2017 r. (uchwała ws. zmian w Budżecie Powiatu Suskiego na 2017 rok),
wyrażenia zgody na sprzedaż uszkodzonego pojazdu SKODA Roomster KSU 5P50,
zaopiniowania zaliczenia dróg do kategorii dróg gminnych,
udzielenia pełnomocnictwa dla dyrektora Liceum Ogólnokształcącego nr I im. Marii Skłodowskiej- Curie w Suchej Beskidzkiej,
zmiany uchwały nr 738.2017 z dnia 29.12.2017 r. w sprawie wyrażenia zgody na sprzedaż uszkodzonego pojazdu SKODA Roomster KSU 5P50,
autopoprawki do budżetu powiatu suskiego na 2018 r.
wyrażenia zgody na zawarcie przez Liceum Ogólnokształcącego nr I im. Marii Skłodowskiej - Curie w Suchej Beskidzkiej kolejnej umowy użyczenia małej sali gimnastycznej z dotychczasowym podmiotem,
udzielenia pełnomocnictwa dla dyrektora Zespołu Szkół im. W. Goetla w Suchej Beskidzkiej w Suchej Beskidzkiej,
udzielenia pełnomocnictwa dla dyrektora Zespołu Szkół im. bł. ks. P. Dańkowskiego w Jordanowie,
przekazania Zespołowi Szkół im. Walerego Goetla w Suchej Beskidzkiej wyposażenia zakupionego w ramach projektu pn. „Małopolska Chmura Edukacyjna” nr RPMP.02.01.03-12-0191/16 realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014 – 2020, Oś priorytetowa 2 Cyfrowa Małopolska, Działanie 2.1 e-Administracja i otwarte zasoby, Poddziałanie 2.1.3 e-Usługi w edukacji,
przekazania Zespołowi Szkół im. Wincentego Witosa w Suchej Beskidzkiej wyposażenia zakupionego w ramach projektu pn. „Małopolska Chmura Edukacyjna” nr RPMP.02.01.03-12-0191/16 realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014 – 2020, Oś priorytetowa 2 Cyfrowa Małopolska, Działanie 2.1 e-Administracja i otwarte zasoby, Poddziałanie 2.1.3 e-Usługi w edukacji,
przekazania Zespołowi Szkół im. bł. ks. Piotra Dańkowskiego w Jordanowie wyposażenia zakupionego w ramach projektu pn. „Małopolska Chmura Edukacyjna” nr RPMP.02.01.03-12-0191/16 realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014 – 2020, Oś priorytetowa 2 Cyfrowa Małopolska, Działanie 2.1 e-Administracja i otwarte zasoby, Poddziałanie 2.1.3 e-Usługi w edukacji,
zatwierdzenia finansowego Kalendarza imprez kulturalnych, sportowych i rekreacyjnych, oraz związanych z upowszechnianiem turystyki i wiedzą o bezpieczeństwie wśród młodzieży szkolnej, na pierwsze półrocze roku 2018,
rozstrzygnięcia konkursu ofert na zadania publiczne Powiatu Suskiego na 2018 r. w zakresie kultury, sztuki, ochrony dóbr kultury i dziedzictwa narodowego, wspierania i upowszechniania kultury fizycznej, turystyki i krajoznawstwa oraz ratownictwa i ochrony ludności.
W/w uchwały publikowane są na bieżąco w Biuletynie Informacji Publicznej Starostwa.
Zarząd podjął również m. in. następujące ustalenia oraz decyzje:
Wydał pozytywną opinię w sprawie zaliczenia drogi wewnętrznej położonej w Zawoi do kategorii dróg gminnych z zastrzeżeniem wcześniejszego uregulowania własności nieruchomości, po których planowany jest przebieg drogi.
Wyraził zgodę na uruchomienie procedury przetargowej na: budowę przepustu Rola Kojsowa w Sidzinie, remont nawierzchni dróg powiatowych na terenie gm. Stryszawa, remont dróg powiatowych nr 1691 i 1692 w ramach usuwania skutków powodziowych.
Wyraził zgodę na zwiększenie w Zespole Szkół im. W. Goetla w Suchej Beskidzkiej zatrudnienia osoby sprzątającej o ¼ etatu od 10 stycznia 2018 r. do końca kwietnia 2018 r.
Przyjął do wiadomości zawiadomienia dyrektorów szkół ponadgimnazjalnych powiatu suskiego o zawarciu pierwszych umów najmu/dzierżawy/użyczenia z nowymi najemcami/ dzierżawcami/podmiotami oraz wyraził zgodę na zawarcie kolejnych umów najmu/dzierżawy/użyczenia z dotychczasowymi najemcami/dzierżawcami/podmiotami.