ZAPYTANIE OFERTOWE
Podstawa prawna: poniżej progu stosowania ustawy z dnia 11.09.2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024 poz. 1320 tj.) o którym mowa w art. 2 ust.1 pkt. 1 ustawy oraz § 4 ust. 1 pkt. 2 Regulaminu udzielania zamówień publicznych o wartości niższej niż kwota 130 000 złotych w Starostwie Powiatowym w Suchej Beskidzkiej (Załącznik nr 3 do Uchwały Nr 555.2021 Zarządu Powiatu Suskiego z dnia 18.02.2021r.)
1. Zamawiający:
Powiat Suski – Starostwo Powiatowe w Suchej Beskidzkiej
Wydział Bezpieczeństwa, Administracji i Spraw Obywatelskich,
ul. Kościelna 5b, 34-200 Sucha Beskidzka
Sprawa Nr WB.2600.02.2025 r.
2. Przedmiot zamówienia:
Przedmiotem zapytania jest dostawa Apteczek taktyczno/wojskowych z wyposażeniem 21 szt. oraz Torby medyczne z wyposażeniem 3 szt., zgodnie z opisem stanowiącym załącznik nr 1.
3. Opis warunków udziału w postępowaniu:
Zamawiający wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcę wobec którego zachodzą podstawy wykluczenia określone w art. 7 ust 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z 2022 r., poz. 835).
4. Wybór oferty:
a) za najkorzystniejszą wybrana zostanie ta oferta, która spełnia wymagania formalne i cenowe;
b) jeżeli nie można wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawią taki sam bilans cenowy, zamawiający spośród tych ofert wybierze ofertę z najniższą ceną.
Dodatkowe warunki jakie trzeba spełnić by być dopuszczonym do złożenia oferty:
- Wykonawca zrealizuje przedmiot zamówienia w terminie do 20.11.2025 r.
- Termin ważności oferty – 30 dni od upływu terminu składania ofert
- Wykonawca, którego oferta będzie najkorzystniejsza po wybraniu oferty, zostanie niezwłocznie poinformowany o wyborze najkorzystniejszej oferty drogą mailową lub telefonicznie.
- W celu zapewnienia porównywalności wszystkich ofert, Zamawiający zastrzega sobie prawo do skontaktowania się z właściwymi wykonawcami, w celu uzupełnienia lub doprecyzowania przesłanych dokumentów.
- Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia zapytania w przypadku przekroczenia kwoty jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia.
Termin składania ofert: 4.11.2025 r. godz. 15:00
Oferty, które wpłyną do urzędu po terminie nie będą brane pod uwagę.
Ofertę prosimy złożyć: na załączonym druku z napisem: „Oferta dla Starostwa Powiatowego w Suchej Beskidzkiej na Apteczki taktyczno/wojskowych z wyposażeniem oraz Torby medyczne z wyposażeniem.
w siedzibie Starostwa Powiatowego w Suchej Beskidzkiej ul. Kościelna 5b
przesłać pocztą na adres:Starostwo Powiatowe ul. Kościelna 5b, 34-200 Sucha Beskidzka.
lub przesłać na e-mila: czk@powiatsuski.pl
Osoba do kontaktu – Marzena Ćwiękała, tel. 33 874 27 33, 514 601 040
Krzysztof Kołacz Sekretarz Powiatu tel. 33/875 78 11
Załącznik:
Załącznik nr 1 – Opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia.
Przedmiotem zamówienia jest dostawa apteczek taktyczno/wojskowych z wyposażeniem (21 szt.) oraz Torb medycznych z wyposażeniem (3 szt.). Zestawy przeznaczone do wykorzystania w działaniach z zakresu ochrony ludności.
2. Wymagania minimalne:
1) Apteczka taktyczno/wojskowa wraz z wyposażeniem:
– wysoka jakość wykonania w formie plecaka,
– certyfikat CE: przeprowadzone badanie dla wyboru klasy 1, zgodnie z rozporządzeniem (UE) 2017/745 (MDR);
– dyrektywa jakości 93/41/EWG
Wyposażenie:
– apteczka taktyczna 20x13x1 – 1 szt.;
– staza taktyczna – 1 szt.;
– nożyczki taktyczne EMT – 1 szt.;
– maseczka ochronna CPR – 1 szt.;
– pęseta metalowa – 1 szt.;
– podkładka powidonowo -jodowa – 2 szt.;
– taśma przylepna – 1 szt.;
– bandaż półelastyczny – 1 szt.;
– gaziki dezynfekujące – 20 szt.;
– koc termiczny ratunkowy (srebrny) – 1 szt.;
– aplikator z bawełnianymi końcówkami – 1 szt.;
– agrafki – 10 szt.;
– bandaż izraelski 4×4,5m – 1 szt.
2) Torba medyczna z wyposażeniem
Profesjonalna torba ratownicza wykonana z wysokiej jakości materiałów, stworzona do udzielania zaawansowanej pierwszej pomocy.
Wymiary wys./szer./dł. 30x57x25 (cm), waga 4,6 kg, pojemność 47 L.
Wyposażenie:
– gaza opatrunkowa 1 m2 – 3 szt.;
– gaza opatrunkowa 1,2 m2 – 3 szt.;
– gaza opatrunkowa 1,4 m2 – 3 szt.;
– opaska dziana zwykła 5 cmx4m – 2 szt.;
– opaska dziana zwykła 10 cmx4m – 2 szt.;
– opaska dziana zwykła 15 cmx4m – 2 szt.;
– opaska dziana elastyczna 10 cmx4m – 2 szt.;
– opaska dziana elastyczna 12cmx4m – 2 szt.;
– opaska typu CODOFIX nr 2 – 1 szt.;
– opatrunek CODOFIX nr 3 – 1 szt.;
– opatrunek typu CODOFIX nr 6 – 1 szt.;
– przylepiec rolka 1,25 cm – 1 szt.;
– przylepiec rolka 5 cm – 1 szt.;
– plaster opatrunkowy 6cmx1m – 1 szt.;
– resuscytator PVC dla dorosłych – 1 szt.;
– resuscytator PVC dziecko – 1 szt.;
– chusta trójkątna – 2 szt.;
– rurki ustno gardłowe Guedela komplet – 1 szt.;
– opatrunek hydrożelowy AQUA GEL – 2 szt.;
– folia termoizolacyjna NRC – 2 szt.;
– płyn do dezynfekcji rąk i skóry Sterillhand 250 ml – 1 szt.;
– roztwór stosowany w celu odkażania skóry 100g – 1 szt.;
– nożyczki ratownicze – 1 szt.;
– rękawiczki ochronne nitrylowe para – 3 szt.;
– okulary ochronne – 1 szt.
3. Wzory logotypów, które winny być zamieszczone na dokumentacji zamówienia:
„Ochrona Ludności i Obrona Cywilna”

4. Wymagania gwarancyjne:
- Gwarancja min. 24 miesięcy od daty odbioru.
5. Warunki dostawy:
- Miejsce dostawy: Starostwo Powiatowe w Suchej Beskidzkiej, ul. Kościelna 5b, 34-200 Sucha Beskidzka.
- Dostawa, rozładunek – po stronie wykonawcy.













