ZAPYTANIE OFERTOWE
1.Nazwa i adres Zamawiającego: Powiat Suski, ul. Kościelna 5b, 34-200 Sucha Beskidzka.
2.Kontakt w sprawie zapytania ofertowego: tel. 033 875 79 22
3.Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia są roboty polegające na wykonaniu oznakowania pionowego oraz poziomego drogi powiatowej nr 1713K (w tym odnowa istniejącego oznakowania poziomego) oraz odnowa oznakowania poziomego dróg powiatowych nr 1710K i 1711K w Suchej Beskidzkiej.
Szczegółowy zakres zamówienia znajduje się w przedmiarze robót, które stanowią załącznik do zapytania ofertowego oraz w projekcie stałej organizacji ruchu na DP nr 1713K (ul. Zamkowa, ul. Rynek, ul. Kościelna km 0+000 – 1+012)
Zamawiający zaleca dokonanie wizji na miejscu realizacji przedmiotowego zadania.
Zamawiający dokona odbioru końcowego robót, z którego zostanie spisany protokół zawierający wszelkie ustalenia dokonane w toku odbioru, jak też terminy wyznaczone na usunięcie stwierdzonych przy odbiorze wad i usterek.
Miejsce realizacji zamówienia: drogi powiatowenr 1713K, 1711K, 1712K, 1710K
4.Przewidywany termin realizacji zamówienia: od dnia podpisania umowy do dnia 20.06.2021r.
5.Okres gwarancji: 12 miesięcy od daty podpisania protokołu końcowego odbioru robót
6.Warunki płatności: Faktura VAT płatna w terminie do 30 dni od daty złożenia
7.Pozostałe istotne warunki zamówienia zostaną określone w umowie.
8. Kryterium wyboru oferty: – cena 100%
9.Sposób przygotowania oraz miejsce i termin składania oferty:
9.1.Ofertę należy złożyć w formie pisemnej- osobiście w siedzibie Starostwa Powiatowego w Suchej Beskidzkiej, ul. Kościelna 5b, 34-200 Sucha Beskidzka – sekretariat Starosty lub listownie na adres: Starostwo Powiatowe w Suchej Beskidzkiej, ul. Kościelna 5b, 34-200 Sucha Beskidzka – w nieprzejrzystej kopercie.
Na kopercie należy umieścić nazwę i adres Zamawiającego oraz Wykonawcy, a także adnotację:
Oznakowanie poziome i pionowe dróg powiatowych w Suchej Beskidzkiej – nie otwierać przed 14.05.2021r., godz. 10:30
9.2.Oferta winna być wyrażona cyfrowo i słownie oraz za całość zamówienia w złotych.
9.3.Ofertę na załączonym druku (zał. Nr 1) należy złożyć w terminie do dnia 14.05.2021r., do godz. 10:30
Otwarcie złożonych ofert nastąpi w budynku Starostwa Powiatowego przy ul. Kościelnej 14.05.2021r., godz. 11:00.
9.4.Oferty otrzymane po terminie ich składania, zostaną zwrócone Wykonawcom bez otwierania.
9.5.Okres związania ofertą: 30 dni
9.6. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
10. Wzór oferty stanowi Załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego.
10.1 Do oferty należy załączyć:
– kosztorys ofertowy;
11. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
- administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Starosta Suski , siedziba ul. Kościelna 5b, 34-200 Sucha Beskidzka;
- kontakt z inspektorem ochrony danych osobowych w Starostwie Powiatowym jest możliwy pod adresem: bip@powiatsuski.pl – Witold Korzec;
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. cRODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego polegajacego na wykonaniu oznakowania pionowego oraz poziomego drogi powiatowej nr 1713K (w tym odnowa istniejącego oznakowania poziomego) oraz odnowie oznakowania poziomego dróg powiatowych nr 1710K i 1711K w Suchej Beskidzkiej.
Informacja o odbiorcach danych osobowych:
Państwa dane osobowe mogę być przekazywane do:
- podmiotów upoważnionych do odbioru Państwa danych osobowych na podstawie odpowiednich przepisów prawa;
- podmiotów, które przetwarzają Państwa dane osobowe w imieniu Administratora, na podstawie zawartej umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych (tzw. podmioty przetwarzające)
Państwa dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego
Okres przez który Państwa dane osobowe będą przechowywane: okres niezbędny, wynikający z przepisów prawa lub czasu zrealizowania umowy
- stosowanie do art. 22 RODO;
- posiada Pani/Pan:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
- nie przysługuje Pani/Panu:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia zapytania w przypadku przekroczenia kwoty jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia.
O wyborze najkorzystniejszej oferty Wykonawca zostanie poinformowany elektronicznie.