W ramach projektu „Wzmocnienie konkurencyjności uczniów na rynku pracy II”, zgodnie                      z diagnozą potrzeb uczniów planuje się uruchomienie kursów, w których łącznie z obszarów projektowych elektryczno-elektronicznego, mechanicznego i górniczo-hutniczego oraz innych zawodów i kształcenia ogólnego weźmie udział 455 uczniów. Uczniowie z liceów ogólnokształcących mogą brać udział w kursach, w których nie jest konieczna podbudowa merytoryczna z zakresu kształcenia zawodowego. Każdy uczeń ma możliwość wielokrotnego uczestnictwa w kursach.

Kursy zaplanowane w ramach projektu:

Obszar projektowy elektryczno-elektroniczny:

  • Kurs programisty CNC,
  • Kurs programowania C++,
  • Kurs programowania sterowników mikroprocesorowych i robotów,
  • Kurs na uprawnienia do obsługi urządzeń energetycznych o napięciu do 1kV,
  • Kurs projektowania 3D Autodesk Inventor.

Obszar projektowy mechaniczny i górniczo-hutniczy:

  • Kurs spawania MAG 135,
  • Kurs spawania 111,
  • Kurs spawania TIG,
  • Kurs lakiernictwa samochodowego,
  • Kurs blacharstwa samochodowego,
  • Kurs diagnozowania instalacji LPG,
  • Kurs kwalifikacji wstępnej oraz prawa jazdy kat. C.

Ponadto dla uczniów z w/w obszarów projektowych oraz dla uczniów liceów ogólnokształcących, jak również dla uczniów z innych obszarów projektowych zaplanowane zostaną kursy takie jak:

  • Kurs koparko-ładowarki,
  • Kurs operatora koparki jednonaczyniowej,
  • Kurs rysunku AutoCad,
  • Kurs prawa jazdy kat. B,
  • Kurs obsługi wózków jezdniowych.

Pliki do pobrania

  • REGULAMININ REKRUTACJI I UCZESTNICTWA W KURSACH I ZAJĘCIACH ROZWIJAJĄCYCH KOMPETENCJE KLUCZOWE I UNIWERSALNE dla uczniów realizowanych w ramach projektu pn.: „Kreatywny uczeń – profesjonalista w zawodzie II” oraz „Wzmocnienie konkurencyjności uczniów na rynku pracy II”
  • FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY dla ucznia na kurs/zajęcia rozwijające kompetencje kluczowe i uniwersalne
  • DEKLARACJA UCZESTNICTWA W PROJEKCIE wraz z załącznikami (wypełniana tylko w przypadku  zakwalifikowania ucznia do danej formy wsparcia,  na pierwszych zajęciach kursu)