Sprawozdanie Starosty Suskiego z prac Zarządu Powiatu VI kadencji w okresie międzysesyjnym  tj. od 27 maja 2021 r. do 23 czerwca 2021 r.

W okresie sprawozdawczym obejmującym 4 posiedzenia, Zarząd Powiatu Suskiego podjął następujące uchwały w sprawie:

  • zmian w budżecie powiatu suskiego na 2021 rok (4 uchwały),
  • zmian w planie finansowym budżetu powiatu suskiego na 2021 rok (5 uchwał),
  • udzielenia pełnomocnictwa dla dyrektora Zespołu Szkół im. bł. ks. Piotra Dańkowskiego w Jordanowie (dot. programu Erasmus + w ramach kształcenia i szkolenia zawodowego na lata 2021-2027),
  • ustalenia zasad udzielania dofinansowania ze środków PFRON do zaopatrzenia w sprzęt rehabilitacyjny, przedmioty ortopedyczne i środki pomocnicze,
  • przyjęcia raportu o stanie powiatu suskiego w roku 2020,
  • współorganizacji przez powiat suski imprezy „Powiatowy Konkurs Gawędziarzy, Śpiewaków i Instrumentalistów Ludowych Podbabiogórskie Posiady”,
  • wyrażenia zgody na realizację inwestycji pn.: przebudowa istniejącego okna na zewnętrzne drzwi techniczne przeciwpożarowe do pomieszczenia rozdzielni elektrycznej w budynku Zespołu Szkół im. W. Goetla w Suchej Beskidzkiej w budynku CKZ na działce ewid. nr 9972/14,
  • wyrażenia zgody dyrektorowi Domu Pomocy Społecznej w Makowie Podhalańskim na wyremontowanie własnej sieci wodociągowej.

Ww. uchwały publikowane są na bieżąco w Biuletynie Informacji Publicznej Starostwa.

Zarząd podjął również m. in. następujące ustalenia oraz decyzje:

  • Wyraził zgodę na przeprowadzenie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego dla zadania pn. rozbiórka i budowa mostu w ciągu drogi powiatowej nr 1683 K Jordanów – Toporzysko – Sidzina w Toporzysku.
  • Wyraził zgodę na remont drogi powiatowej nr 1683 K w Sidzinie na odc. o dł. 0.5 km.
  • Przyjął do wiadomości zawiadomienia dyrektorów szkół ponadgimnazjalnych powiatu suskiego o zawarciu pierwszych umów najmu/dzierżawy/użyczenia z nowymi najemcami/ dzierżawcami/podmiotami oraz wyraził zgodę na zawarcie kolejnych umów najmu/dzierżawy/użyczenia z dotychczasowymi najemcami/dzierżawcami/podmiotami.

Zarząd zapoznał się z wnioskami komisji i przekazał je do odpowiednich komórek organizacyjnych celem przeanalizowania i adekwatnego działania.

Uchwały podjęte na poprzedniej sesji zostały przekazane do realizacji.